Drama Syurga Nur [Slot Akasia TV3]


Drama :  Syurga Nur [Slot Akasia TV3]
Episod : 28 episod 
Bermula : 1 Julai 2015
Siaran : Slot Akasia TV3
Pengarah : Azman Yahya (Jinggo)
Skrip : Sofia J Rhyland
Olahan : Sheila Rusly
Terbitan : JS Pictures SDN BHD
Pelakon :  Janna Nick, Amar Asyraf, Azrel Ismail, Sheila Rusly, Raja Ilya, Dayana Roza, Erwin Dawson, Ammar Alfian, Elin Sharliza, Khairil Anwar Aman, Anne Abdullah, Shajiry, Aidil Alias, Yaya Zahir, Mysarra Syahfiedzrien, Allif Ikqmal, Kay Maria, Hashim, Arriz Azim

Sinopsis Drama Syurga Nur [Slot Akasia TV3]
Mengisahkan Nur (Janna Nick) yang kehilangan ibu bapanya dalam kemalangan jalan raya. Sejak itu, Nur dibesarkan oleh makciknya, Alin (Raja Ilya) yang sering menderanya. Nur melarikan diri dari rumah dan berjumpa dengan Sarina (Sheila Rusly) yang menyayanginya seperti anak kandungnya. Sarina mempunyai dua orang anak lelaki, Kamil (Amar Asyraf) dan Adib (Erwin Dawson) yang tidak menyenangi kehadiran Nur dalam keluarga mereka. Selepas 9 tahun, Nur menjadi usahawan berjaya dan berjumpa semula dengan mak ciknya. Kamil mempunyai perasaan terhadap Nur tetapi dia tidak berani untuk meluahkan isi hatinya. Nur juga mula berasa Kamil menyimpan perasaan terhadapnya bila lelaki itu menolak untuk dijodohkan dengan Siti. Adakah Nur akan melarikan diri sekali lagi? Apakah Kamil akan melepaskan Nur?

Official trailer Syurga Nur [Slot Akasia TV3]

Ost Drama Syurga Nur [Slot Akasia TV3]
Benar Cinta - Hanim Fariza dan Noor Aisha

Lirik Ost Drama Syurga Nur [Slot Akasia TV3]

Terus berdiri aku dalam kegelapan 
Dimana ku cari jalan cintaku 
Apa masih ada lagi

Terus bertemu kita dalam kegelapan 
Dimana hendak ku berselindung 
Ada cinta atau hati ini 

Aku ingin kau merasakannya 
Aku ingin kau mendengarkannya 
Sukar untuk ku tinggal kerna semua dah jadi 
Dalam cinta 

Aku ingin kau mengerti lagi 
Aku ingin kau seperti dulu 
Selami hati ini jangan biarkan aku 
Keseorangan kasih.. Ohh.. 
Kasih.. Ohh..

Aku ingin kau merasakannya 
Aku ingin kau mendengarkannya 
Sukar untukku tinggal kerna semua dah jadi 
Dalam cinta 

Aku ingin kau seperti dulu 
Aku ingin kau mengerti lagi 
Selami hati ini jangan biarkan aku 
Keseorangan kasih

Kembalikan cintaku dalam ketenangan 
Agar aku dalam dakapanmu 
Jangan tinggal ku sendiri 

Dalam cinta - Dalam cinta

Tag : Syurga Nur [Slot Akasia TV3]


Previous
Next Post »
Thanks for your comment