Drama Kau Aku Kita Full Episode Online

Drama Kau Aku Kita Full Episode Online. Gandingan pelakon baru iaitu Syarul Ridzwan dan Janna Nick menerusi drama adaptasi novel Kau, Aku, Kita karya Orkid Edyliyne terbitan Fajar Pakeer. Drama Kau Aku Kita merupakan terbitan JS Pictures dibawah arahan Jinggo dan skrip oleh Rehal Nuharis.
Drama Kau Aku Kita Online Download
Drama Kau Aku Kita

 
Drama Kau Aku Kita Episod Full Online

Iman Firdaus. satu nama yang dikongsi oleh dua insan berlainan jantina. Iman Firdaus atau nama timangannya Iman Aus adalah seorang bintang filem yang tersohor dan dikenali ramai, namun Iman Aus tidak dikenali langsung oleh Iman Firdaus atau nama timangannya Iman disebabkan rumahnya tidak mempunyai tv untuk mengenali artis tersebut.

Keinginan ayah Iman Aus untuk melihatnya berkahwin telah mendorong dia untuk berkahwin dengan Iman. Disebalik perkahwinan tersebut, kedua-duanya mempunyai syarat dan agenda yang tersendiri. Mampukah hubungan mereka bertahan?


Previous
Next Post »
Thanks for your comment