Siti Nordiana Selesa Dengan Setatus Janda

�Saya selesa dengan status sebagai ibu tunggal dan tidak merancang untuk mendirikan rumah tangga dalam tempoh terdekat. Buat masa ini fokus saya adalah untuk membesarkan anak lelaki saya dan kerjaya seni semata-mata�

�Urusan jodoh ini saya serahkan sepenuhnya kepada Tuhan dan enggan terburu-buru membuat keputusan. Biarlah lelaki yang hadir dalam hidup saya itu nanti bukan sahaja dapat menerima saya, malah dia juga perlu serasi dengan anak tunggal saya,� jelasnya memetik laporan dari BH Plus.

Baguslah jika Siti Nordiana atau pun yang mesra dipanggil Nana mahu fokus dalam kerjaya terlebih dahulu. Hati-hatilah menilai lelaki yang datang ketika nama Nana sedang naik, risau juga yang hanya mahu ambil kesempatan
Previous
Next Post »
Thanks for your comment