OST Menantu Ting Tong (Lagu Tema)

Keliru Sissy Imann

Lagu montaj drama Menantu Ting Tong dinyanyikan oleh Sissy Imann dengan lagu single baru berjudul Keliru. Manakala lagu tema untuk drama ini dinyanyikan oleh Oja dengan tajuk yang sama. Info lanjut drama baca disini.

Tajuk : Menantu Ting Tong
Penyanyi : Oja
Lagu / Lirik : Elji
Muzik Oja 

Tajuk : Keliru
Penyanyi : Sissy Imann 
Lirik : Sissy Imann
Komposer : Sissy Imann & AG Coco

LIRIK LAGU KELIRU - SISSY IMANN

Seperti ada yang tak kena
Bila kita sering bersua
Kenangan yang bina dahulu
Yang indahnya tapi sekarang di mana

Adakah kau merasakan
Apa yang aku rasakan
Semua pita baru kau pun tak beritahu
Seperti dahulu
Tetapi ku duga

Aku ini bukan yang biasa
Tapi ku telah jatuh cinta
Ku sangkakan kau mahu katakan I love you
Tapi sebaliknya I hate you

Kau pergi tanpa alasan
Keliru ku ditinggalkan
Apa yang berlainan berikan penjelasan
Senangnya kau siakan

Tenggelam ku dalam khayalan
Kau selalu di ingatan
Aduh aduh ku terkeliru
Tetapi ku duga

Aku ini bukan yang biasa
Tapi ku telah jatuh cinta
Ku sangkakan kau mahu katakan I love you
Tapi sebaliknya I hate you

Aku ini bukan yang biasa
Tapi ku telah jatuh cinta

Aku ini bukan yang biasa
Tapi ku telah jatuh cinta
Ku sangkakan kau mahu katakan I love you
Tapi sebaliknya I hate you

Aku ini bukan yang biasa
Tapi kini ku menderita
Ku sangkakan kau mahu katakan I love you
Tapi sebaliknya I hate you
Tapi sebaliknya I hate you

MUZIK VIDEO

Previous
Next Post »
Thanks for your comment