Aku dan Dia (TV1)

Aku Dan Dia TV1

Jangan ketinggalan menonton sebuah lagi telefilem Tribute P.Ramlee bertajuk Aku dan Dia pada hari sabtu ini jam 9 malam di TV1. Dilakonkan oleh Gambit Saifullah, Janna Nick dan Ryzal Jaafar.  

JUDUL : AKU & DIA
TARIKH / MASA : Sabtu, 31 Disember 2016, 9.00 malam
SIARAN : Tribute P.Ramlee (TV1 - RTM)
PENGARAH : Feroz Khan
TERBITAN : Suhan Movies & Trading
PELAKON : Gambit Saifullah, Janna Nick, Ryzal jaafar, Zaryn Minn, Ahmad Fauzee, Zulkifli Salleh, Norin

SINOPSIS AKU DAN DIA 
Kisah perkahwinan dua darjat antara Izara, anak Dato� Hamid dan Hisyam, seorang pemuda yang terpaksa menanggung seorang kakak kurang upaya. Perkahwinan mereka diuji apabila Izara yang sudah biasa hidup senang akhirnya mengambil keputusan meninggalkan Hisyam dan kembali ke pangkuan keluarganya. Dato� Hamid mengambil kesempatan, dia memperkenalkan Izara kepada anak kenalannya. Apa kesudahan ikatan perkahwinan Izara dan Hisyam?

Pelakon Aku dan Dia
Pelakon telemovie Aku dan Dia
Aku & Dia TV1
gambar
Previous
Next Post »
Thanks for your comment